eBee Geo כטב”מ -כנף קבועה

eBee Geo הוא כטב”מ -כנף קבועה מיפוי בעל כנפיים קבועות שנועד לענות על הדרישות הגבוהות ביותר של מודדים, מהנדסים אזרחיים ואנשי מקצוע בתחום GIS ברחבי העולם.
eBee Geo הינו כטב”מ -כנף קבועה קשיח, קל ואינטואיטיבי לתפעול ההופך את המדידות ומיפוי שטחים קטנים עד גדולים למהירים ויעילים יותר מאשר שימוש בציוד מדידה יבשתי בלבד.
ניתן לעבד את הנתונים שנאספו במהירות לאורתוזוזאיקה עם התייחסות גיאוגרפית מדויקת ביותר, מודלים דיגיטליים של גובה, מודלים דיגיטליים של פני שטח וענני נקודות בצפיפות גבוהה כדי להביא ערך נוסף מעבר לוקטורים נפוצים.
eBee Geo, עוצב בכדי להשלים את ערכת הכלים של המדידות שלך, ומגיע עם כל מה שאתה צריך בכדי להתחיל, כולל טכנולוגיית מצלמות מזל”ט מקצועית ו-eMotion, תוכנת תכנון הטיסה המוכחת של senseFly.

senseFly, חברת AgEagle, שנוסדה ב-2009, מפתחת ומייצרת קו קנייני של מל”טים ממותגי eBee, בעלי ביצועים גבוהים לשימוש מקצועי. בטוחים, קלים במיוחד וקלים לשימוש, המל”טים האוטונומיים שלנו מנוצלים על ידי אלפי לקוחות ברחבי העולם בחקלאות, ממשלה, מדידות ובנייה, בין שאר ענפי התעשייה, כדי לאסוף מודיעין אווירי בר-פעולה המאפשר להם לקבל החלטות טובות יותר, מהר יותר.

מעוניינים בהצעת מחיר? כתבו לנו!

אנחנו רוצים לחסוך לכם זמן

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע

Call Now Button